i can't look at the stars
Kord
juhtusin lugema oma vanu kirjutisi ega
suutnud ära imestada kõike kirjapandut. Jäin sügavamalt Anni sõnade üle
mõtlema. Tal oln õigus. Olen täiesti enesele märkamatult ära nüristunud
ja
palju sisu kaotanud, et isegi sellise nutma ajava huumori lugemine nagu
seda on mu enda
kirjutised, turgutas mu kapseldunud vaimu ja tõi kaasa põnevad ja
inspireerivad unenäod. See on vist märk sellest, et pole enam ammu
midagi lugenud. ....... Lausa
piinlik tunnistada.
Läksin
lohutuseks üle pika aja lihtsalt niisama välja omi mõtteid mõlgutama.
Talv, Tähe tänav, muusika ja mina. Kui nostalgiline see ühtäkki tundus.
Tundus, sest olin valinud ennast ja seda hetke märgata. Emotsioon kiskus
nukraks. Kõik see tühisus ja tuimus ja apaatsus ja lihtsakoelisus,
mis mind nüüd iseloomustavat näib - seda ma ju ise tahtsingi, kas pole?
Ainult
et ma enam ei mõista, mispärast ma just nii tahtsin. Kas see oli ainus
viis, kuidas oma hingepiinadega toime tulla? Või neist koguni üle saada?
Tänaval tühja peakoluga kõndides võib tõepoolest arvata, et torm ongi
möödas, et see ongi hingerahu, mida otsisin. Kui aga pilk tähtedel
peatub...... tuikab seal sügaval ikkagi seesama igatsus, keerlevad peas ikka needsamad küsimused, millele keegi ei vasta. Kus ta küll praegu
olla võib? Mida ta teeb? Millest mõtleb? Kuigi ta elab mu südames, tundub ta sama kaugel kui on need tähed.
Ta on liiga kaugel. Ning korraga mõistsin nii hästi, miks kunagi lõppes mu oma
sisemine arutelu ja jäi tükk tühjust vaid. Kõik see minu seesmine elu käis vaid Tema ümber. Ma ei saanud enam
rääkida kuust ega tähtedest ega kohast, kus elan, sest kõigel oli seos
temaga. See pidi ju ometi lõppema. Ja nüüd, kus teda enam kuskil
pole....... poleks justkui ka enam mind.
Kas ma üldse kunagi olin?
Kas ma üldse kunagi olin?
I lit a fire with the love you left behind,
And it burned wild and crept up the mountainside.
I followed your ashes into outer space
I can't look out the window,
I can't look at this place,
I can't look at the stars,
They make me wonder where you are
Stars, up on heaven's boulevard
And if I know you at all,
I know you've gone too far
So I, I can't look at the stars
All those times we looked up at the sky,
Looking out so far,
We felt like we could fly.
And now I'm all alone in the dark of night,
The moon is shining,
But I can't see the light,
And I can't look at the
Stars, they make me wonder where you are
Stars, up on heaven's boulevard
And if I know you at all,
I know you've gone too far
So I, I can't look at the stars.
And it burned wild and crept up the mountainside.
I followed your ashes into outer space
I can't look out the window,
I can't look at this place,
I can't look at the stars,
They make me wonder where you are
Stars, up on heaven's boulevard
And if I know you at all,
I know you've gone too far
So I, I can't look at the stars
All those times we looked up at the sky,
Looking out so far,
We felt like we could fly.
And now I'm all alone in the dark of night,
The moon is shining,
But I can't see the light,
And I can't look at the
Stars, they make me wonder where you are
Stars, up on heaven's boulevard
And if I know you at all,
I know you've gone too far
So I, I can't look at the stars.
Kommentaarid
Postita kommentaar